2014. augusztus 11., hétfő

Bejelentés

Sziasztok!:)
Most nem egy résszel jöttem, vagy bármi mással, hanem egy bejelentéssel!
Mint minden író / blogger / bloggerina kerülhet írói válságba. Sajnos most én is ilyen helyzetbe kerültem!!! Napjában százszor is gondolkozhatok a történet folytatásán, vagy leülhetek a gép elé és írhatom a történetet, de egyszerűen nem megy. Semmi érdekeset, figyelemreméltó, vicces jelenetet nem tudok belevinni a történetbe. Ezért úgy döntöttem, hogy nem kínzom magamat ezzel a bloggal többé. 
Epilógust is szerettem volna írni, de sajnos az se megy! Nem jönnek a szavak. Jelenleg két mondatban is eltudnám rendezni a befejező részt: ,,Louis és Ariana megszerették egymást, összeházasodtak, gyerekük született és boldogan éltek míg meg nem haltak." Körülbelül ennyi lenni...
Nagyon sajnálom!!!
Köszönöm mindenkinek, aki végig kísért a történet folyamán. Egy valakit, név szerint is kiemelnék, akinek külön köszönöm, hogy szinte minden történethez írt jó sok mondatos kommentet és megfenyegetett, ha nem úgy alakultak a történetek, ahogy ő akarta (:D). Ő nem más, mint Cassie Taylor. Nagyon szépen köszönök neki mindent!!!! :')))
Most pedig jöjjön egy kis matematika:
- 9 rendszeres olvasó
- 1924 oldal megtekintés
- összesen 14 komment
Szerintem ezek nagyon jó arányok, ahhoz képest, hogy 7 fejezet + prológus van csak fent jelenleg.
Még egyszer és utoljára mindenkinek nagyon szépen köszönöm, hogy velem tartott a The Princess Diaries blogban!!!
És most a blog ezzel bezárja a kapuit!!!
Ha szeretnék még velem tartanotok egy másik történet kapcsán, akkor nézzetek be !IDE!
Köszönettel: Dorina B.

1 megjegyzés:

  1. :OO
    Ó, nagyon sajnálom, hogy befejezed ezt a blogot, nekem nagyon tetszett!:) De természetesen megértem. Ha valami nem megy, akkor hiába próbálkozol, egyszerűen nem megy. Tudom, milyen érzés..:/
    Nagyon szívesen mindent – bármit is tettem..o.o :DDD
    Sok sikert a következő blogodhoz, nagyon ígéretesnek tűnik!;)) Megyek, olvasom is!:D
    Puszi: Cassie ;*

    VálaszTörlés